Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av maria tafvelin - 9 augusti 2016 12:33

Klockan är bara strax efter 12.30 och jag har redan hunnit fylla dagen med massor av värda saker. Kl 10 begav vi oss iväg på utflykt

 

Vi styrde mot RackArena med korgen full. Vi hann köra lite agility innan första regnskuren kom

             

Först några gemensamma varv i tunneln :)
Efter ett tag, då första regnskuren kom, passade jag på att äta min medhavda lunch, inne i "inglasningen" som Susanne kallar det ... fniss


   

När jag ätit klart var det uppehåll igen och vi körde lite mer agility

       

Några varv i slalomet och vippbrädan hann vi åxå innan nästa regnskur kom. In i "inglasningen" igen :)

 

Uppehåll igen, ut för att leka

   

Efter 2 timmar kände vi oss nöjda och åkte hem igen. Nu sover de gott och jag ska småstäda lite. Massor av dag kvar att fylla med värda grejer .... En del dagar blir nästan överfulla :)


Tjing så länge  

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards