Alla inlägg den 28 november 2016

Av maria tafvelin - 28 november 2016 10:16

Klockan är 10.20 och jag har precis kravlat mig ur sängen. Inatt kom Meniére på besök. Jag har ju känt mig ostadig några veckor, och nu kom det alltså. Stapplade ut i köket för att dra igång perkon. Slut kaffe. Visstja, det skulle jag ju handla igår, men glömde. Flytta på lite grejer uppe i skåpet för att komma åt "nödkaffet", det där frystorkade som smakar urk ... lyckades plocka ut ett stort kuvert svartpeppar ... öppnat ... upp och ner. Hann bli en rejäl dos svartpeppar på diskbänken. Nös ungefär 100 gånger


Nu har jag snart lyckats få i mig En kopp ... det blir inte fler heller. Kanhända att jag kokar en panna när jag varit och handlat. 


Idag blir alltså en vilodag. Kroppen är som vanligt efter ett yrselanfall, helt slut. Det blir nog ingen hundträning i afton heller skulle jag tro. 


Nä, hänga bort morgonrocken och gå ut med hundarna. Sen göra det bästa jag kan den här dagen - vila mig i form. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards