Alla inlägg den 5 januari 2017

Av maria tafvelin - 5 januari 2017 09:20

I morse hände något som nära nog aldrig händer. Det är Ytterst, ytterst sällsynt ... minns inte senast det hände faktiskt. Jag försov mig.  Jag vaknade där kring kl 5 som vanligt, jag brukar kliva upp 5.15 när jag börjar jobba kl 8, men eftersom det är svinkallt nu så blir det ingen lång morgonrunda, så då hinner jag om jag kliver upp kl 6. Jag tänkte att jag skulle blunda en stund till, det var ju en hel timme innan alarmet skulle dra igång. Nästa gång jag vaknade var klockan 8.00  Men herregud, jag börjar ju jobba då!!!!   


Ringde jobbet och pratade med bästa kollegan Frida. 

- Frida, jag vaknade NU, sa jag. Jag har försovit mig

Frida bara skrattade. Hon hade ju hunnit undra varför jag inte dykt upp, men tog det med ett skratt. 

- Du, jag har hunnit göra det mesta, så jag tror inte ens du behöver komma idag, sa hon. 


Idag blir en innedag. Trickträning och nosjobb står på agendan. Nu ska jag hänga bort morgonrocken och ta en kort runda med hundarna.


   

Ha en chill dag i chylan  :)


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards