Alla inlägg den 23 januari 2017

Av maria tafvelin - 23 januari 2017 07:24

Helgen gick fort! På lördag åkte jag ner till Umeå och hälsade på Stina på Onkologen. Nu finns bara smärtlindring att hjälpa henne med, och det är knappt det finns smärtlindring som duger till att få bort smärtan. Det är så tragiskt! 


När jag kom hem från Umeå var jag rätt slut. Tog ut hundarna på en lite längre sväng, sen blev det middag, och efter det hände inte mycket mer. Igår, söndag, var det ju jobb, ut med hundarna, sen körde jag godissök en och en. Middag och tv-soffa. 


Det var som att helgen gick så snabbt att jag inte hunnit göra så mycket. Idag skulle jag egentligen jobbat 8-14, men vi måste styra om lite i schemat, då en kollega blir borta från jobbet hela veckan. Så, idag jobbar jag 9-15, sen får vi se hur jag ska jobba övriga dagar. 


På tal om ingenting, jag bytte ju vindruta på bilen i fredags. När jag hämtade bilen såg jag direkt jag hoppade in, att det var ett "streck" på rutan. Trodde det var nån smutsrand ..... men upptäckte på lördag att det var en repa. På utsidan alltså. Vafan. DET känns ju inte sådär jättetoppen. Ska ringa på Ryds bilglas nu på morgonen och tala om det, och se hur vi löser det. 


Nä, jag har faktiskt inte tid att stå här och hänga längre. Måste väcka hundarna och gå ut. 3 plusgrader och regn, säger appen. Jahapp. Tur man har kläder för alla väder :)


Ha en fin måndag! Fyll dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards