Alla inlägg den 14 februari 2017

Av maria tafvelin - 14 februari 2017 16:34

Direkt jag vaknade, tog jag telefonen i handen. Jag låg kvar i sängen en dryg kvart, och bläddrade i fotoalbumet ... kollade på foton av Cornelis. Idag skulle han ha fyllt 6 år. 

                                                                             

Saknad massor <3 <3 <3 . Skickar alla hjärtan jag kan <3 <3 <3


I övrigt är läget likadant som den senaste tiden ... ostadig ... fruktansvärd tinnitus. Hoppas varje dag att det ska vara över. Men, jag ska inte deppa ihop, jag orkar jobba i alla fall, även om tempot inte är på topp om vi säger så. 

Nä, nu ska jag kolla vad det kan bli till middag .... nåt spännande hopkok gissar jag på. 


Tjing så länge

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards