Alla inlägg den 19 februari 2017

Av maria tafvelin - 19 februari 2017 09:26

I torsdags kändes det ju bättre, men på fredag var det inte så bra igen. Jag hade tid hos tandläkaren i Burträsk kl 10, men var på vippen att ringa och säga att jag inte kunde komma ....  men åkte ändå. Mest för att jag skulle äta lunch hos Annica :)  Hos tandläkaren gick det som vanligt bra, jag blir kallad om två år igen. Annica bjöd på en fantastisk club sandwich 

 

När jag åkte hem hade jag planerat att åka förbi Friskvårdskompaniet och köpa ut träningskort för ett år, men jag kände att jag nog ville åka närmsta vägen hem, så fort som möjligt, så det gjorde jag. En kort runda med hundarna, sen hände inte mycket mer på fredagen. Strålande sol .... synd att jag inte fixade att vara ute och gå typ hela eftermiddagen. Kastade ihop en enkel middag

 


Lördag förmiddag ... in till stan för lite uppdrag .... iväg till skråmträsk för att köpa hundmat ... upp på Friskvårdskompaniet för att fixa årskortet. Nu jädrar ska jag ta itu med träningen igen, det här funkar inte. Men, aktiverar det inte nu direkt, då jag ändå inte kan starta mitt uppe i ett skov. Från första april är det aktiverat, och då hinner jag förhoppningsvis se till att jag orkar ett kortare pass här hemma, innan jag brakar iväg på pump :)

 

Hem, ut med hundarna, tyvärr ingen längre sväng då heller .... fortfarande ostadig, sjukt tryck inne i skallen .. förjävlig tinnitus ....  JÄVLIGT segt att bli av med det här!!!!!  


Söndag morgon. 1 minusgrad och lätt snöfall. Strax dags för morgonpromenad, sen iväg till jobbet. Ha en Bra söndag allihop. Fyll dagen med nåt värt!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards