Alla inlägg den 20 februari 2017

Av maria tafvelin - 20 februari 2017 11:21

Klockan är 11.20 och jag har precis kommit mig ur sängen. Hemma från jobbet alltså. Fan åxå.  Pernilla var nyss förbi och lämnade en påse innehållande lunch (räcker till middag åxå) och en bukett tulpaner. Tack snälla älskade du! 


Igår, på jobbet, var jag tvungen att kalla in förstärkning i form av Hannah, annars hade det inte gått. Tack snälla älskade Hannah för att du kom och jobbade med mig!  Tänk vilken tur jag har som har Pernilla och Hannah! 


6 minusgrader och strålande sol. Tyvärr blir det inga timmes långa promenader i underbart väder, utan jag får försöka njuta av vädret genom att titta ut genom fönstret ofta istället. 


Nä. Bäst jag klär på mig och går ner med hundarna, sen blir det nog viloläge igen. Min supersöta lägenhet är ju sådan att var jag än lägger mig, så ser jag ut genom stora fönstret. DET är bra :)


Det som är bra med att kliva upp såhär sent, en sån här dag .... är att dagen inte blir så himla lång. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards