Alla inlägg den 2 mars 2017

Av maria tafvelin - 2 mars 2017 07:45

Torsdag morgon. 5 minusgrader. Jädrar vad det snöade igår ... nu är det ju SJUKT mycket snö igen, just när man tänkte: ah, vi får nog barmark tidigt i år ...   Hoppas verkligen att de skottat parkeringen på jobbet, det var inte skottat igår, så jag fick jobba mig ut till ett spår som någon annan kört upp, för att ta mig ut från parkeringen överhuvudtaget. 


Jag är ju ledig fredag och lördag, och på söndag startar vi ett helt nytt schema på jobbet, så från att alltid ha jobbat ensam på söndagar, så kommer vi att vara ett helt arbetslag. Idag är alltså sista "vanliga" dagen på jobbet för min del, from söndag blir det helt annorlunda. 


I förrgår lagade jag den där karrégrytan jag pratade om. Hur gott som helst :)

 

Igår blev det pölsa och potatis till middag, och så även till lunch idag. Hur gott som helst, det åxå :)


Fick precis ett sms av min kollega Frida. Vi hade lagt upp en supersmart och bra plan för dagens arbete ... men nu skrev hon att hon som jobbar  på kontoret är sjuk idag, så vi får styra om planerna, då vi måste täcka upp kontoret åxå .. men, det är ingen fara, vi löser det på något sätt. Men jag tänker åka och börja tidigare än vad som var planerat.


Nä, bäst jag sätter lite fart eftersom det blev lite omstrukturering. Morgonrunda med hundarna står på schemat. 

Gör smarta val idag, och fyll dagen med grejer som ger goda minnen, alltså, värda grejer  :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards