Alla inlägg den 18 mars 2017

Av maria tafvelin - 18 mars 2017 09:14

2 plusgrader, sol och blå himmel. Första koppen upphälld. Ring så spelar vi på radion. Härlig start på dagen :)


Hörrni, igår var en fantastisk dag Åxå. Efter morgonrundan tog jag Eddie på en kättingrunda. Det var sörjigt och tungt så han var rätt så mör efter 35 minuter. Då hängde jag av kätting och sele, och gick en 30 minuters nedvarvningsrunda i härligt väder. Hem, lämnade Eddie, och tog Paddy på en 40 minuters solorunda. Hem, lämnade Paddy och tog Kelly och Molly på en promenad med lek och bus borta på Kanotudden. Superhärligt :)

                               

Jo just det. Jag provade min nya supersöta blender och gjorde mig en smoothie till frukost :)

 


Idag ska jag åka iväg på ärenden, helt ensam :)  Eddie brukar ju alltid hänga med, men idag ska han få vara hemma med de andra. 


Nä, nu ska jag dra igång den här dagen, ska börja med en morgonpromenad med vovvarna.  :)


Ha en Värd dag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards