Alla inlägg den 21 mars 2017

Av maria tafvelin - 21 mars 2017 09:19

Tisdag morgon. 1 plusgrad och grått ute. Det ska visst snöa idag sägs det. Det blir bra, för det blev lite för hårt ute på isen, det behövs lite mjuk snö på den :)


Igår åkte jag ner på stan och gick in på Björkis före jag började jobba. Jag köpte 2 selar till Eddie, en nomesele och en vanlig spårsele typ.  Kände att jag var något ostadig, men hoppades att det skulle rikta upp sig innan det var dags att börja jobba. Det gjorde det inte, men på något sätt fixade jag arbetsdagen ändå. Det var meningen att jag skulle åka hem till Hannah och Robban direkt efter jobbet, men jag kände mig i det stadiet att det var bäst att åka hem, fortast möjligt. En kort runda med hundarna, sen var det soffläge resten av kvällen. En liten sväng till alltså, skovet är visst inte riktigt över än. 


Idag ska jag sitta på kontoret en stund, för att försöka lära mig det nya affärssystemet vi har skaffat. Det blir lite av en utmaning :)


Nä, hög tid att hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Två timmar innan jag måste åka till jobbet, och de timmarna ska jag fylla med promenad och träning med hundarna. Ha en Bra Dag, gör nåt värt av den!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards