Alla inlägg den 4 april 2017

Av maria tafvelin - 4 april 2017 09:22

Å herregud så trött jag var i morse när jag vaknade. Jag var så jävla slut att jag var tvungen sova en liten stund till. Nu var det inte så konstigt att jag var trött, jag har jobbat hela natten. Jag har gjort bröllopstårta, och sorterat plast. Sjuka mängder plast, bagaren Gunnar var arg för att någon lagt ner fläskbitar i hans deg,  sen skulle Eddie ha en långpromenad mitt i alltihop. Ja, jag drömde alltså. Det lixom hände så himla mycket i drömmen, att jag rent har ont i skallen. Kokade lite extra starkt kaffe, och är inne på första koppen. 


3 plusgrader och ... halvklart står det på appen ... jag skulle kalla det ljusgrått .. alternativt mjölkvitt ... men det kanske blir som igår, att det hinner klarna upp innan jag kommer ut :)


Igår, på morgonpromenaden, märkte man att solen gör så att människor tinar fram. Jädrar så många som var ute och promenerade. Det hade varit såpass kallt under natten, så det hann inte bli slaskigt heller, dock lite halkigt för de som tagit fram gympaskorna. Jag hade icebugs för säkerhets skull :)


Nu har jag pratat med Hannah en stund i telefon, och med Pernilla, så klockan hann springa iväg en del. Dags att ta itu med övriga morgonbestyr. Ha en Bra Tisdag, fyll den med nåt värt!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards