Alla inlägg den 5 maj 2017

Av maria tafvelin - 5 maj 2017 08:25

14 plusgrader, blå himmel .... som en sommardag alltså :)  Ser ut att blåsa lite åxå, och det är ju bra, då tinar väl snön undan snabbare tänker jag. Igår var de här och sopade gården, det var behövligt, det var så mycket grus att det var nästan tung-gått ... fniss. 


Undrar om man kan köpa Revaxör på Coop. Måste kila dit och kolla. I morse ringde Pernilla innan jag hunnit kliva upp. Hade legat vaken ett bra tag, men gjorde mig ingen brådska. När jag ryckte ut öronproppen upptäckte jag att jag knappt hörde nånting alls på "telefonörat"  Det andra örat, det "gamla" meniéreörat, kan jag inte använda till telefonsamtal överhuvudtaget. Jag måste ha fått en vaxpropp ... för jag hör verkligen nästan ingenting, och DET måste ordnas pronto. Eller, åtminstone SENAST i  morgon kväll. 


I helgen blir det fullt upp med herrar ska jag säga. Milo kom igår och stannar över helgen. Idag kommer Theo, en staffe som åxå han ska vara här över helgen. I morgon har min bästa kåmpis Annica bjudit mig på Jonas Gardells föreställning "30 år tillsammans"    HUR kul som helst :)


Igår var det ju jobb på Fridas

 

Söndag och måndag blir det på Wallins igen. Kul med ombyte :)


Nä, nu måste jag börja agera känner jag. Ska hinna ut på en morgonrunda med gänget, men det blir bara en kort sväng, för vi ska ju promenera mer när Theo kommer. Däremot måste jag hinna iväg på coop och kolla om det finns revaxör, för såhär stendöv kan jag inte vara 


Ha en fantastiskt fin fredag, fyll dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards