Alla inlägg den 10 juni 2017

Av maria tafvelin - 10 juni 2017 08:34

Skrev nyss ett inlägg, och när jag skulle skriva sista meningen, så hux flux försvann hela inlägget. Snopet! Dock var jag lite smått irriterad, för det gick sådär sjukt segt igen, bokstäverna hamnade inte på pränt förrän långt efter att jag skrivit dem. Nu går det däremot blixtsnabbt igen. Undrar vad det där beror på. Det är bara här på bloggen det går segt när det blir sådär. 


Nåja. jag får väl skriva om hela inlägget. 


Lördag morgon. Dricker kaffe och lyssnar på "Ring så spelar vi". 19 grader och klarblå himmel. Idag blir det tuff värme. 


Igår jobbade jag ju på Fridas, och det är alltid lika kul :)   Kände den sista timmen att jag var rätt slut, så jag köpte med mig en bit spenatpaj till middag. Sjukt god!

 

Jag fick (äntligen) feeling, så jag städade balkongen

   

Så, idag ska jag åka iväg och köpa blommor och jord :)


Jag lämnade ju Theo hemma med de andra hundarna igår, och det gick superbra :)   Så skönt!!  

På kvällen blev det lite duoträning ute på gården

 

Nä, bäst att sätta lite fart här. Förra inlägget, som försvann när jag äntligen var klar, tog ju sån tid, så jag har druckit upp kaffet. Hänga bort morgonrocken, väcka hundarna och gå ut och möta dagen står närmast på schemat :)


Ha en Riktigt Fin Lördag :)   För er som älskar värmen - Grattis! NJUT! För oss som älskar sol, men inte värme - Vi försöker hålla oss i skuggan och njuta där i stället :)  


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards