Alla inlägg den 3 juli 2017

Av maria tafvelin - 3 juli 2017 13:40

Måndag eftermiddag. Det regnar, hann precis in med hundarna ... eller ja, det småduggade lite bara när vi var ute. Nu regnar det något mer :)


I morse drack jag inte en endaste droppe kaffe. Eller, rättare sagt, jag har inte druckit en endaste droppe kaffe på hela dagen. Kaffet var slut redan igår, men då åkte jag till Fridas och käkade lunch, så där tog jag en kopp. Glömde köpa kaffe dock, så i morse var jag åxå utan. Det där frystorkade orkar jag bara inte med längre, så jag struntade i det helt enkelt. Tro på fan, det har gått bra ändå idag :)  


Idag kom ett av brudparen in från helgens bröllop. Hon var så himla nöjd med tårtorna, de var såååå vackra, och sååå goda. Det här var den tårta de valt

   

så kul att få respons, av bruden framför allt. Det är oftast hon som bryr sig mest om hur tårtan ser ut, och smakar, så att få Bara positiva ord från henne, det gjorde min dag, kan man säga. 


Jag ska faktiskt lägga mig och vila en stund. Det har varit en aning mycket i slutet, och jag känner att det är läge att vila mig i form. Det är lix regn och hundarna trynar helst inne då. 


Jo, jag har varit och handlat kaffe nu, men ... nu löns det lixom inte koka känns det som. Det får bli i morgon :)


Tjing så länge :)


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards