Alla inlägg den 18 juli 2017

Av maria tafvelin - 18 juli 2017 21:32

Jag har egentligen inte tid eller ork att skriva, men måste tamigfan bara berätta, så att jag inte glömmer. 

Har tittat på, lyssnat till, sjungit med i "allsång på skansen" ikväll. En av gästerna var The Boppers. Jag kommer aldrig att glömma när de gästade Umeå för sisådär ... 35 år sedan?  De spelade där vid isladan på Teg? Minns inte vad stället heter nu. Jag tror inte att jag var alltför starstruck, för när det var paus, så spelades pausmusik. Jag blev uppbjuden till dans av en tjomme, och artig som jag var, så sa jag ja, och dansade två danser. När jag kom tillbaka till min kompis, nästan skrek hon. Jag fattade inte varför. Jomenvafan, det var ju EN I BANDET som bjudit upp !!!!  EN AV BOPPARNA !!! 


Jahapp. 


NÄ, nu ska jag ta ut hundarna på kvällspink, sen gör vi kväll här. 

Bopp, bopp

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards