Alla inlägg under juli 2017

Av maria tafvelin - 2 juli 2017 07:22

Söndag morgon. 17 grader och klarblå himmel, klockan är 7.25  Det blir alltså en riktigt varm dag. 


Igår klev jag upp kl 5. Jag hade lovat leverera bröd till hotell aurum kl 7, och jag ville hinna gå en längre promenad med hundarna före. 

 

Helt underbart att promenera den tiden på morgonen. Tyst, lugnt ... Det var i princip jag, hundarna och småfåglarna ute  :)     Efter att ha levererat bröd, åkte jag direkt på RackArena och klippte gräset, sedan direkt till Skråmträsk för att köpa hundmat, kvistade in och handlade lite innan jag åkte hem. Ut med hundarna på en långsam promenad, då det hunnit bli riktigt varmt. Sedan lite fix och trix ute på balkongen

 

Jag hade köpt en låda miniatyrvårrullar, så det blev lite sånt i tvsoffan sen på kvällen

 

Kl 22 var jag så fruktansvärt trött att det bara inte gick längre. Såå skönt krypa isäng :)  


Nä, nu ska jag hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Jag har en del att göra idag, så det är bäst jag kommer igång :)  Ha en fantastiskt skön söndag, gör nåt bra och värt av dagen!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards