Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av maria tafvelin - 20 augusti 2017 08:20

Söndag morgon. 14 grader, mest mulet, och i princip storm. Står i mitt supersöta kontor och dricker kaffe, snart blir det morgonpromenad, och sedan iväg på jobbet. 


Igår, efter morgonpromenaden, begav jag mig till RackArena för att hålla dagskurs i nybörjaragility. Det var min tredje dagskurs, och det är så himla kul!

 

I vanlig ordning hade jag tur som en tok. I alla 10 år jag hållit hundkurser, har det varit YTTERST få gånger det regnat. Igår såg det ut att ska bli regn, men tror ni inte på fan att det höll upp ända tills kursen var slut. På kvällen regnade det oerhört mycket  :)


Jag gjorde illa knät lite, när jag skulle flytta ett hinder .... hoppas att det här inte blir värre, så att vandringsturerna i Ammarnäs sätts på spel. 


Kom hem, gick en promenad med hundarna, sen blev det dags för middag. Det är inte kul att grilla när det regnar, så jag kastade ihop en pizza istället

 


Nä, nu måste jag nog hälla i mig tredje koppen lite hastigt, jag ser att klockan går lite snabbare än jag räknat med. Ha en Skön söndag, fyll dagen med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards