Alla inlägg den 1 september 2017

Av maria tafvelin - 1 september 2017 08:47

Fredag morgon. 13 grader och regn. Men ÄNTLIGEN får jag använda hundarnas nya regntäcken :) :) :)  


Igår, efter morgonrundan, lastade jag Paddy i bilen, åkte till jobbet en sväng och tackade av Frida, som jobbade sin sista arbetsdag, sen begav jag mig till RackArena för att klippa gräset. Drygt 2 timmar senare lastade jag Paddy i bilen igen och åkte hem. Längre promenad med hundarna stod på schemat. 


Hörrni, idag är ingen vanlig dag. Idag fyller min fantastiska lilla Kelly 11 år <3 

 

Min fina fina lilla Kelly   <3     


Idag ska jag iväg på Friskvårdskompaniet och köra ett pass bodypump. Jag har liite träningsvärk från onsdagens gym-pass, men inte så mycket som jag trodde. Det visar ju att jag kan ta i lite mer :)  


I övrigt har jag inte planerat upp dagen så hårt, vi får helt enkelt se vad det blir :)  Hursomhelst, det blir nog bra, tänker jag :) 


Nä, nu ska jag hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Vi ska ju fira hela dagen typ, och det ska vi börja med redan NU   :)


Ha en Fin Fredag, och även om ni inte ska fira något, fyll dagen med nåt värt!

Gomomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards