Alla inlägg den 21 mars 2018

Av maria tafvelin - 21 mars 2018 08:04

Onsdag morgon. 1 minusgrad och appen säger halvklart. Inom kort verkar det ska spricka upp och bli en full-sol-dag.  Den här veckan är det ju SM-veckan här i stan. Ett gigantiskt arrangemang, där Svensk mästare ska utses i inte mindre än 27 sporter.  Hela Skellefteå kokar, kan man säga. Gå in på "smveckan.se" och kolla vilka sporter, och var de hålls, kanske du blir sugen att kolla? Skaffar du SM-mössan så går du in gratis överallt, samt åker lokalbuss gratis. Med mössan på skallen har du åxå rabatter på div olika grejer i butikerna i stan. Hur coolt!!  Självklart har jag en SM-mössa :)  Kommer väl dock inte att hinna titta på så många sporter, men på fredag tänkte jag kolla på draghundsport :)  Säga vad man vill, men sm-veckan har verkligen tur med vädret!!!  


Idag och i morgon blir det full huggning på jobbet. Jag räknade ut redan igår, att det blir övertid de här dagarna. Det gäller att ladda batterierna så gott man kan för att orka. Alldeles strax ska jag sätta i batteriladdaren, dvs ta en promenad med hundarna. Ha en Bra onsdag, fyll den med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards