Alla inlägg den 25 mars 2018

Av maria tafvelin - 25 mars 2018 07:04

La mig igårkväll kl 23. Vaknade 00.30 av att Molly krafsade, gnydde, knorrade ... hade ont. Hoppade ner från sängen, sprang några varv, hoppade upp igen, krafsade, gnydde ... kunde inte komma till ro. Klev upp, gav henne lite Gaviscon, la mig igen med henne nära. Nä ... hon kunde inte ligga ner. Efter en dryg timme gick jag upp och letade fram Metacam och gav henne en dos. Hjälpte inte ett smack. Kring 03 kräktes hon några gånger, men inget blev bättre. Vips var ju klockan 4 dessutom.  


För att förkorta versionen så hade jag kl 6 varit ute med hundarna, samt ringt veterinären.  7.45 ska jag vara på travet. Veterinären som svarade i telefon, frågade hur jag ville göra, om jag ville undersöka eller låta henne somna in. Han hörde henne i telefonen hela tiden. Givetvis vill jag att han ska rusta till henne!!!!! Tårarna rinner, och jag står här och skriver bara för att få tiden att gå. Snart ska jag ta Molly och sakta börja bege mig mot travet. Håll ut Molly!!!!

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards