Alla inlägg den 25 april 2018

Av maria tafvelin - 25 april 2018 08:09


Onsdag morgon. 5 plusgrader och i det närmaste en helt klarblå himmel. Helt underbart vill säga :)   Jag har snart druckit två av mina tre koppar, sen blir det en längre promenad med hundarna. Igår var det snöblandat regn på morgonpromenaden, så det ska bli härligt med en solig sådan. 


Igårkväll när jag surfade runt på fejjan, hamnade jag i att titta på ett klipp där den här prästen sjöng. Lyssna på det här:



Jag har lyssnat flera gånger nu, och är lika imponerad varje gång. 


På tal om att bli imponerad. Vad blir DU imponerad av? Varje dag möts jag av saker som imponerar på mig, eller, inte saker, utan människor som gör eller säger saker som imponerar.  Det är rätt häftigt tycker jag. Då känner jag lite - det där ska jag åxå träna på. Det kan vara ett sätt att göra saker, men även ett sätt att tänka, som jag inte tränat på tidigare. 


Nä, nu är tredje koppen uppdrucken och jag vill ut i solen. Ha en härlig onsdag, gör nåt värt av den!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards