Alla inlägg den 2 juli 2018

Av maria tafvelin - 2 juli 2018 08:46

Måndag morgon 17 grader, strålande sol. Står i begrepp om att hänga bort morgonrocken och gå ut med hundarna. Jag behöver inte väcka dem idag, de vaknade när lillebror ringde, så jag har stått en stund i telefonen. 


Gick in på facebook och kollade igenom de Minnen som fb påminner om. Idag, för 7 år sedan, blev Kelly ormbiten. Vad jag inte visste när jag tog det här fotot, var att ett par dagar senare blev läget sämre och vi fick hasta iväg till djursjukhuset i Luleå. 


 


Min fina lilla Kelly <3 Jag är så glad över att hon finns kvar hos mig 


Nä, nu måste jag faktiskt skynda på, jag ska ju snart på jobbet. Ha en fin dag, fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards