Alla inlägg den 4 augusti 2018

Av maria tafvelin - 4 augusti 2018 08:53

Lördag morgon. 18 grader och nästan klarblå himmel. SÅHÄR ska det vara!!!  :)  Så himla perfekt :) Hoppas att det fortsätter såhär nu :)


Igår hade vi avslutning på agilitykursen. Vi sköt ju upp det pga den enorma värmen, bestämde igår som datum det skulle ske. Gissa om jag nästan haft panik när det i slutet varit 30 grader varje dag. MEN igår var det 22 grader, rätt mycket moln och fläktande vindar. Tilsammans med kylvästen gjorde det att jag nästan frös lite. UNDERBAR KÄNSLA och skönt avslut på kursen. 


Idag blir det endera spår, eller nw. Alternativt båda delarna :)  Underbart att det är något svalare, så att man kan gå längre promenader, samt träna hundarna utan att slipsarna når till backen efter ett par minuter. 


Nä ... nu ska jag väcka  hundarna och gå ut. Sömnen har varit klockren. Bäddade rent kl 23, duschade och avslutade med kallt vatten så länge jag orkade. Det gjorde susen :)  En pigg och bra start på den här dagen alltså. Hoppas du åxå känner dig pigg. Pigg på att fylla dagen med värda grejer :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards