Alla inlägg den 19 augusti 2018

Av maria tafvelin - 19 augusti 2018 07:24

Söndag morgon. 14 grader och klarblå himmel. Det blir ytterligare en underbar dag! Det blåser en aning, men det lugnar sig säkert frampå dagen. 


Igår var jag ju och hjälpte Hannah och Robban med flytten. Vi kånkade och bar, kånkade och bar. Efter ett par timmar var vi tvungna att sätta oss i relaxstolarna och ta en saft-paus

 

Sen kånkade vi och bar några timmar till. Vi avslutade det hela med att ta en promenad på tomten, plocka ett äpple ... språka med en av grannarna... 

 

När jag kom hem blev det en promenad med hundarna, sen blev det surströmmingsskiva :)

   

Så vanvettigt Gott! :)


Idag, kl 10 ska vi träffas och ha champagnefrukost hos Hannah och Robban. Pernilla och Mattias kommer åxå. Vi firar inflytt, Hannahs födelsedag och min första semesterdag. Det ska bli supertrevligt :)


Nä, nu har jag dragit i mig mina tre koppar, dags att hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Jag har lite att rodda i innan det är dags att åka iväg. Ha en fantastisk söndag! Fyll dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards