Alla inlägg den 6 september 2018

Av maria tafvelin - 6 september 2018 08:52

Torsdag morgon. 13 grader och sol :)   Upphör aldrig att förvånas över hur tur jag har med vädret under min semester. Undrar dock om asfaltstjommarna åxå tagit semester, för det har inte varit någon rörsel här ute på morgonen. Kom igen nu gubbar!


Igår efter morgonrundan, tog jag Theo med mig till Lappvattnet. Jag var förbi hos brorsan en sväng, fotade lite foton, kolla, jag och mina bröder när vi var små ... fniss. 

 

Efter det åkte jag och la ett spår åt Theo. Jag hade egentligen tänkt lägga spåret FÖRE jag åkte förbi hos brorsan, men jag var lite sen, så jag gjorde inte det. Det ångrar jag nu, för liggtiden blev alldeles för kort. Idag ska jag göra om och göra rätt, dvs ha minst ett par timmars liggtid. Sedan blir det att fortsätta detta enorma arbete att förbereda inför flytten. Det känns som att det enda som hänt hittills är att det ser ut som att en bomb briserat ... fniss. 


Så himla tajmat att jag har semester så att jag inte ska göra allt sånt här efter jobbet. Jag upprepar det jag sagt många gånger tidigare: Jag har tur som en tok :)


Nä, dags att hänga bort morgonrocken och väcka hundarna. Morgonpromenad står på schemat, sen ökar vi :)


Gomorron!

ps! Värda grejer, kom ihåg det. Ds!


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards