Alla inlägg den 12 september 2018

Av maria tafvelin - 12 september 2018 07:41

Onsdag morgon. 11 grader och molnigt. Appen säger att det ska börja regna kring 10.00  Vi får se :)   

I morse vaknade jag av vad jag trodde var jordbävning. Hela sängen vibrerade, rutorna skallrade och det var sådär så det hoppar och far, det som stod på fönsterbrädan. Men jädrar!  Efter några sekunder insåg jag dock att han var precis härutanför, han som bytt från handmodell till större modell av sån här bultmakapär

 

Om det inte är så att de fått hit ÄNNU en maskin i sin maskinpark, asfaltstjommarna. Har ju inte varit ute än, så jag är ju inte helt hundra, men lär väl bli varse. 


ok ... jag gick in och hämtade tredje koppen, gick in och läste Norran och plötsligt hade jag glömt att jag inte skrivit färdigt .. fniss. Nu har jag hunnit ta morgonpromenaden med hundarna, så nu blir det frukost, sedan drar dagen igång på allvar. Måla hallen står på schemat, måste bara åka iväg och köpa en hink färg först :)    


Ha en riktigt bra onsdag. Kom ihåg att det är Du som bestämmer vad du ska fylla dagen med :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards