Alla inlägg den 14 september 2018

Av maria tafvelin - 14 september 2018 15:16

Fredag eftermiddag. 16 grader och halvklart. Klockan är inte ens 15.30 men den kunde ha varit 23.00   Jag är helt slut. När luften tar slut ... alltså ... energin är uppäten ... då känns det helt underbart att veta att jag inte behöver göra ett endaste smack mer på den här dagen, mer än att ta ut hundarna. 


Ställde väckaren på 06.00  igårkväll när jag gick  isäng. Jag vet knappt om jag hann somna faktiskt, innan den drog igång.  Upp för att fixa lite ...   mäklaren skulle komma kl 10, och det kan inte hjälpas, man vill ju att det ska se hyfsat ut när han kliver in. 


Mäklaren kom,  och det gick så mycket bättre än jag någonsin trott :)   Jag är superglad :)   


Jag är även supertrött. Den här veckans intensiva händelser har verkligen satt sina spår, och jag har lärt mig något jag Aldrig någonsin kommer att göra igen. Aldrig. Denna lärdom kom efter min vakna natt där jag haft gott om tid att reflektera. 


Fredag Eftermiddag. Hundarna har varit ute, så jag tror faktiskt att jag ska sova en stund. På söndag börjar jag jobba igen och jag är helt redo,men det gäller att ladda upp på bästa sätt :)  Efter den här veckans projekt känns vila och sömn som den absolut bästa uppladdningen :)


Kanske blir det flera timmars sömn, kanske bara en powernap på 15 minuter, vem vet ... men hursomhelst det  blir nog bra :)


Tjing så länge



Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards