Alla inlägg den 16 september 2018

Av maria tafvelin - 16 september 2018 08:33

Söndag morgon. 10 grader och klarblå himmel. Helt underbart, ser ut att blåsa en del dock.  Idag börjar arbetsveckan efter 4 veckors semester. Det känns absolut ok att börja jobba igen, jag har haft en maximal semester om vi säger så. Tänk så himla mycket som hänt under de här veckorna!


Första semesterdagen med champagnefrukost hemma hos Hannah och Robban i Boviken. Då hade jag ingen aning om att jag skulle sälja lägenheten och flytta dit. Den kvällen hade jag surströmmingsskiva för mig själv :)

     

Hundträning i olika former har det åxå varit

       

Andra semesterveckan åkte jag och Pernilla till Tåme och fotograferade hennes växande mage

         

Jag fick åka till veterinären med Kelly, där det konstaterades att hon hade vatten i lungorna.  Det blev bestämt att jag skulle flytta till Boviken. Vi har lagt nytt golv i hela lägenheten, målat om alla väggar, och i afton kommer nya bänkskivan in. Det har lagts ny asfalt på gården. Ja, det har hänt Massor under den här semestern :)

                             

Jag har träffat mäklaren inför försäljning av lägenheten åxå .... 


Med allt detta i semestermappen, ska jag nu hänga bort morgonrocken, sparka av mig tofflorna, väcka hundarna och ta en morgonpromenad. Sedan bär det iväg till jobbet. Ha en Härlig Söndag, fyll den med värda grejer :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards