Alla inlägg den 22 december 2018

Av maria tafvelin - 22 december 2018 06:50

Redan lördag morgon! 7 minusgrader. Klockan är alldeles strax 7.00 och jag sitter i mitt superfina kök och dricker kaffe. Jag har jobbat på blomsteraffärn "Guldstadens blommor" mitt i stan sedan torsdag. Torsdag jobbade jag 7-17, igår 7-18 och idag börjar jag kl 8, har ingen aning om när jag slutar, och samma sak i morgon. Tiden går verkligen jättefort på dagarna, men det är ju så att tiden Går fort när man har roligt :)   Jag står och planterar julgrupper, och det är verkligen jätteroligt :)


   


Dan före dan före dopparedan. Jag har en del saker jag måste hinna innan julafton .... har lite svårt att få ihop logistiken kring det bara ... men det är ju ett par dagar kvar, så det borde lösa sig ... fniss. 


Nä, jag har nog inte tid att sitta här så mycket längre idag .... bäst väcka hundarna och gå ut. Ha en superhärlig lördag, stressa inte ihjäl dig inför jul, utan njut av dagen och fyll den med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards