Alla inlägg den 5 april 2019

Av maria tafvelin - 5 april 2019 07:03

Fredag morgon. 3 minusgrader och klarblå himmel. Min app säger att det nog ska vara rätt fint väder idag och i morgon, men sedan snöa i 3 dagar. Äh .... det är inte säkert att det blir så. Nu tar vi idag, och just nu är det toppenväder :)


Idag blir det att passa Otto efter morgonpromenaden, så att Pernilla kan åka och träna. I afton ska vi följas och handla tillsammans med Hannah. Tanken var först att vi skulle handla igår, men vi tar det idag istället. Kul! :)


Igår efter morgonrundan hackade jag lite is härute på gården för att hjälpa våren lite på traven. Efter att ha hackat det som gick att hacka sönder, blev det nosework härute på gården.


Till middag blev det grillad fisk m potatismos. Jag mixade ihop en pesto på ruccola, basilika och solrosfrön att ha till, och det bleb jättegott :)

   


På kvällen skickade Pernilla några helt underbara foton på Otto <3

     

Han är underbar!   Den 16:de ska vi gå till fotograf, jag och hundarna, Pernilla, Mattias och Otto, samt Hannah och Robban. Jag fick ju ett presentkort hos en fotograf i stan, när jag sålde lägenheten. Det blir kul :)


Nä om jag skulle sparka av mig tofflorna och hänga upp  morgonrocken på sin krok. Torde väl inte dröja allför länge innan Pernilla skriver att de är redo för promenad hon och Otto. Ha en Fantastisk Fredag! Fyll den både Fiffigt och Värt :)


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards