Alla inlägg den 23 april 2019

Av maria tafvelin - 23 april 2019 08:32

Tisdag morgon. 9 plusgrader och strålande sol. Idag ska det bli sommarvärme fram på dagen, Pernilla kom precis hit och ställde ut solstolar vid Hannah och Robbans garage där vi ska sitta en stund efter promenaden. Jag har sovit lite smådåligt inatt pga förkylning och hosta, så jag sitter och dricker kaffe nu och Pernilla väntar därute.


Igår gick jag runt byn med hundarna på morgonen. Det var nästan så jag ångrade mig när jag hade typ 1.5 km kvar ... jag var helt slut, men man orkar ju mer än man tror :)   Resten av dagen så jobbade jag med att måla. Nu är det snart färdigt :)

           

Det blir så jädra ljust och stiligt :)  När det var middagsdags var jag tvärhungrig, så jag fixade en snabb middag. 

 

Jo just ja, jag var iväg på apoteket och inhandlade hostmedicin och nässpray en sväng åxå. 


Nä, det är bäst att jag suger i mig kaffet, sparkar av tofflorna, hänger upp  morgonrocken, väcker hundarna och går ut. Vi vill ju hinna promenera FÖRE det blir 20 grader varmt.


Ha en härlig tisdag. Fyll dagen med nåt värt!

Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards