Alla inlägg den 23 augusti 2019

Av maria tafvelin - 23 augusti 2019 05:52

Fredag morgon. 10 grader och regn. Eller .... det kanske har slutat, jag är inte helt säker ... men när alarmet drog igång så var det spöregn i alla fall. 


Igår var det superfint väder, sol och precis lagom varmt. Slutade jobba redan kl 14, då var vi färdiga med storstädningen på området vi varit. Skönt med ledig eftermiddag faktiskt. Hundarna fick varsin godisletarstund härute på gården, de höll på ungefär en halvtimme var med att söka pyttesmå godisbitar jag kastat ut.

 

Jag hade inte telefonen med mig ut när Theo sökte, därav att han inte finns på bild :)


Till middag blev det tacos

 

Efter maten stack jag ut och cyklade med hundarna

   

Cyklade runt lillbyn och när jag kom tillbaka och släppt in hundarna så gick jag över till Hannah och Robban och frågade om Lilly ville ut på en cykeltur. Det ville hon


  Det går undan rätt bra när hon drar :)


Idag jobbar jag på förskolan igen :)  Superskoj!  Ser att klockan skenat lite .... bäst att sparka av tofflorna och hänga upp morgonrocken och hänga på. Fyll den här fredagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards