Alla inlägg den 30 januari 2020

Av maria tafvelin - 30 januari 2020 05:25

Torsdag morgon.5 minusgrader och datorn seg som kylskåpskall sirap. Idag sov jag till kl 5, fast vaknade några gånger under natten i vanlig ordning. Idag börjar jag inte jobba förrän kl 7 :)


Igår bjöd jag på spenat/fetaostpaj på förskolan

   

och idag blir det fiskpudding.Imorgon avslutas veckan med fylld fläskytterfilé. Jag ska göra egen färskost att fylla den med. 


Läser om beskattningen av plastpåsar och blir faktiskt lite konfunderad. Läggs verkligen energin på rätt saker om man betänker syftet med beskattningen? Jag är tveksam. Däremot känner jag att jag lägger ner för mycket tid på bloggandet när datorn är såhär seg ... fniss. Nä, får försöka åtgärda problemet i afton, nu ska jag sparka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken, ta en morgonpromenad med hundarna och sedan dra iväg på jobbet :)  Ha en fin torsdag och kom ihåg att göra nåt värt av dagen. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards