Alla inlägg den 17 februari 2020

Av maria tafvelin - 17 februari 2020 05:28

Måndag morgon. 2 plusgrader. Jisses så milt! Igår både snöade och regnade det. När jag satte mig och skulle blogga igår morse, gick det inte komma in på bloggen, så jag dubbelbloggar väl idag ... fniss. 


På lördag morgon gick jag en promenad med hundarna på skoterspåret

 

Underbart med dessa skoterspår :)   Efter det åkte jag tvärt och handlade, sedan blev det lite tvätt och städning innan jag tog sparken, hundarna och begav mig ut på skoterspåren igen :)

 

Till middag blev det panerad fisk, räkor,  bulgur och hollandaise - så himla gott

 


 

Igår var det riktigt skitväder på morgonrundan, blåst och snöblandat regn. Tog rundan i skogen, sedan umgicks jag med Hannah och Pernilla under dagen. Vi åkte iväg och handlade, gick en sväng på Rusta, åkte på Mio och hämtade en stol som Hannah köpt, sedan var det bara på med spikskorna, ut med hundarna, laga mat - det blev kyckling och couscous

 

Idag bjuder jag på köttbullar och stuvade makaroner på förskolan. Det går förmodligen hem :)


Nä , nu tror jag att jag ska sparka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken. Dagen har ju trots allt startat :) Ha en superfin måndag och fyll den med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards