Alla inlägg den 21 februari 2020

Av maria tafvelin - 21 februari 2020 05:15

Fredag morgon. 1 plusgrad. Jahapp, då var vi på plusgrader igen. Vilken märklig vinter. 


Igår var det fisktacos på förskolan

 

Länge sedan jag la upp nåt foto på bröd, trots att jag bakar bröd typ varannan dag

 

Idag blir det plättar med hallonsylten som jag kokade igår. Jag ska även göra stommar till 32 bitar smörgåstårta, plus en glutenfri bit, så 33 bitar. Jag har en beställning till på söndag på smörgåstårta plus någon form av efterrätt till samma antal. Superkul med beställningar :)


Igår fick jag hämta Otto på förskolan när jag slutat jobba. Vilken underbar känsla att komma dit och mötas av en superglad Otto som kommer springande med armarna uppsträckta. Vi åkte hem, gick ut med hundarna, sedan gick vi in och jag värmde en matlåda åt honom som jag hade i frysen. Det blev kokt fisk med äggsås, potatis, morot och broccoli. Aptiten är det inget fel på :)   Efter maten gick vi upp och lekte.Han åkte rutchkana hur många varv som helst, sedan skulle leksakerna få åka åxå

 

När vi lekt en bra stund fick han duscha, sedan lite banan

 

Vi hann med lite kurragömma och bokläsning innan Pernilla kom och hämtade honom. I afton ska jag hämta honom på förskolan igen, sedan ska han sova över här :) :) :)  Så himla mysigt :)


Jag ska åka iväg en gnutta tidigare idag eftersom jag har en hel del att göra, och måste komma iväg från jobbet senast kl 15. Ville dock inte kliva upp och börja kl 5 heller, eftersom jag ska orka ha fredagsmys med Otto :)  Ha en superhärlig fredag, fyll dagen med nåt värt. Ta en funderare på vad som är värt för just Dig, sen - ba gört. 


Gomorron  

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards