Alla inlägg den 25 juni 2020

Av maria tafvelin - 25 juni 2020 04:56

Torsdag morgon. Klockan är 5 och det är 17 grader ute. Idag ska det bli kring 32 grader.... tyckte att 31 var tillräckligt. Från och med nästa vecka verkar det dock ska bli mer normal sommartemperatur. BRA! :)


Igår bjöd jag på köttbullar och makaroner till lunch. Det går ju alltid hem. Det blir nåt kopiöst varmt i det lilla köket på jobbet, och eftersom värmen både räckte till och blev över igår, så har jag ändrat lite i menyn. Idag skulle det varit ugnspannkaka, men det blir grillad kyckling och potatissallad istället. 


Idag efter jobbet blir det en kort sväng med hundarna, sedan ska jag iväg och hämta en leksak jag köpt på facebook, och sedan är det möte på 4H. Det räcker till, kan man säga...fniss. 


Oj !! jädrar, nu måste jag skynda mig att sparka av tofflorna och kasta upp morgonrocken på sin krok. Jag ska börja tidigare idag, har beställning på två smörgåstårtor som ska hämtas före kl 7, så jag måste iväg och dekorera dem. Ha en superbra torsdag ... och ... i vanlig ordning - fyll dagen med  nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards