Alla inlägg den 18 september 2020

Av maria tafvelin - 18 september 2020 05:20

Fredag morgon. 7 grader och kolsvart ... fniss. Appen säger molnigt och det är ett tag kvar innan solen stiger upp kl 06.08


Det har varit bloggtystnad den här veckan, det har aldrig tidigare hänt att jag varit tyst så länge ... fniss. Jag har helt enkelt varit för trött på morgonen, och haft för roligt på kvällarna mest troligt :)  På tal om roligt på kvällarna. I afton är jag bjuden på middag och  jag ska spendera flera timmar med Honom. Underbart!


Idag ska jag bjuda på senapskyckling med bacon och ris till lunch på förskolan. Jag har aldrig smakat det själv tidigare, men det låter ju supergott :)


Nu på morgonen ska jag svänga förbi ner på stan och hämta upp en tjej som hoppar in som vikarie i barngrupp på jobbet. Hon har varit där tidigare, men drog till Nya Zeeland för att besöka sin syster i några månader. Nu är hon tillbaka och kan börja hoppa in igen. 


Oj, nu skenade tiden ifrån mig lite, jag fastnade i nån film om en katt och en hund ... :)  Nu måste jag rivstarta från kontorsstolen, sladda in i köket, ta den tvära kurvan in på toa, sparka av mig tofflorna och kasta upp morgonrocken på kroken. Yihaa, dagen har börjat, och det är fredag :)  Ha en superbra dag allihop, och kom ihåg - Fyll dagen med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards