Alla inlägg den 5 oktober 2020

Av maria tafvelin - 5 oktober 2020 05:22

Måndag morgon. 8 grader och mulet. Appen säger att det nog ska bli fint väder idag, men från i morgon ska det regna typ hela veckan. 


Efter morgonrundan igår, åkte jag och Hannah iväg till Önnesmark för att umgås en liten stund med Pernilla och Otto. 

   

Oj vad han har börjat prata, Otto :) 

Det blev kaffe och givetvis kanelbulle innan vi åkte tillbaka till Boviken. Lite småfippel innan det var dags för middag, som blev hamburgertallrik

 

Nu kom jag på att jag inte bloggade igår, så jag måste berätta - I lördags åkte jag iväg och köpte golvlister, eller - sockel, som det heter :)  och satte in i hallen. Det har tagit sin lilla tid, om vi säger så, att komma till skott, men gick väldigt fort att göra när jag väl satte igång :)  Skönt att ha det gjort :)


Idag bjuder jag på makaroner, köttbullar och sås på förskolan.... och nu ser jag att det är hög tid att sparka av tofflorna och hänga upp morgonrocken, tänker hinna gå en längre runda med hundarna nu på morgonen innan jag åker iväg. Ha en fin måndag, se till att fylla dagen med värda grejer!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards