Alla inlägg den 12 december 2020

Av maria tafvelin - 12 december 2020 07:24

Lördag morgon.2 minusgrader och molnigt. "Ring så spelar vi" i vanlig ordning.  Jag ska inte bli långrandig idag, ska dricka upp kaffet, sedan gå ut med hundarna, för idag bär det iväg och baka med Otto och Pernilla :)  De tillhör min sociala bubbla, och därför kan vi träffas, trots corona. 


I torsdags lagade jag svamplasagne på förskolan, och det var barskrapade formar som kom tillbaka till köket :)

 

Igår blev det schnitzel med pommes och persiljesmör

 

Jag dekorerade även de två beställda smörgåstårtorna jag hade gjort stommarna till på torsdagseftermiddagen

   

En med kycklingröra och en med ost/skinka.


Nä, nu ska jag suga i mig det sista kaffet, sparka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken, ropa ner hundarna och sätta fart på dagen :)  Ha en fin lördag, försök hitta nåt värt att fylla dagen med.


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards