Alla inlägg den 9 januari 2021

Av maria tafvelin - 9 januari 2021 09:44

Lördag morgon.5 minusgrader, nästan vit himmel .. det har snöat rejält de senaste dagarna, igår när jag kom från jobbet, fick jag parkera ute på vägen, för att skotta gården så jag kunde köra in. Nu var det lätt snö, så det gick rätt så snabbt. 


Sov rätt länge idag - det behövdes. Missade "ring så spelar vi" det var ju lite surt ... fniss.  Idag blir det promenader med hundarna.... Här ringde Pernilla och berättade att hon och Otto kommer till boviken efter lunch någon gång :)


Nu ska jag skynda mig att sparka av tofflorna och hänga upp  morgonrocken. Morgonrunda står på schemat. Ha en härlig lördag - försök göra nåt värt av den. 


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards