Alla inlägg den 18 februari 2021

Av maria tafvelin - 18 februari 2021 09:03

Torsdag morgon.19 graderoch... ska vi kalla det halvklart?  Ja, det gör vi.


Igår hade vi en fantastisk dag, solig och vacker. , men väldigt kall. Kring 14-snåret hade det dock mildrats till 14 minus, och då äntligen kunde jag ta en sväng med hundarna, som var nåt att hänga i granen. Efter att ha bergsbestigit plogkanten, gav vi oss ut på skoterspåret :)

       


  Heeeeeelt underbart! Å jädrar va hundarna rejsade :) Senare var de nöjda hela kvällen

   

Jag fick provsvaret igår afton - Ingen Covid! :)   Skönt! Då vågar man i alla fall gå utanför dörren utan att känna sig som pestsmittad. Ska nog ta en vända på skoterspåret även idag, det är ju helt ljuvligt :)


Jag har ju kokat en hel del kroppkakor och palt de här dagarna, ska så göra även idag. I övrigt har jag inte planerat nåt, utan tar det lugnt även idag. Som sagt, en runda med hundarna på skoterspåret, sen är det nog bra att vila med några koppar te under dagen, så att jag verkligen piggar på mig från förkylningen. 


Nu ska jag skaka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken, jag har druckit upp mitt te, så det är läge att avancera :) Ha en fin torsdag. Gör nåt värt av den!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards