Alla inlägg den 2 mars 2021

Av maria tafvelin - 2 mars 2021 07:29

Tisdag morgon. 2 plusgrader och strålande sol från en klarblå himmel. Det ser ut att blåsa mindre än det gjorde igår, det uppskattas :)  Ska kolla idag om skoterspåret bär bra, eller om man bara sjunker genom. 


Det står rätt stilla i skallen .... Tänker att det är rätt länge sedan det hände något makabert. Satt och kollade bakåt i tiden på bloggen, och herregud vad jag har skrattat för mig själv. Men alltså, bilarna jag ägt!! hahahahaha, å herregud, så himla mycket tokigt det har varit. Plåtkompisen jag har NU, är verkligen en sann kompis. :)   Länge sedan jag blev mordhotad och misshandlad, länge sedan jag hamnade i märkliga situationer som jag knappt fattar har hänt ... fniss


Nåja, det kan ju hända vad som helst, när som helst, och tills dess så lunkar det på :)


Nu ska jag sparka av mig tofflorna och hänga upp morgonrocken, ge hundarna mat och gå ut. Ha en fin tisdag och kom ihåg att fylla den med nåt värt!


Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards