Alla inlägg den 21 maj 2021

Av maria tafvelin - 21 maj 2021 06:03

Fredag morgon. 7 grader och rätt så molnigt, blåser åxå en del, jag har redan varit ute med hundarna. Idag ska jag jobba i köket på utflex, Jippi!! :)


Igår gick jag runt byn på min morgonpromenad. Det blåste en del då åxå, men frampå dagen var det riktigt varmt. Jag hade en lugn, skön, ledig dag 

 

 Till middag gjorde jag crepes

 

Det är den 21 Maj, dagarna tickar på. Alltså, visst är det faschinerande att tänka att November har färre dagar än Maj. Jag menar, november känns ju betydligt längre. :)


Nä, nu ska jag börja göra mig klar för att åka. Tofflorna och morgonrocken åkte aldrig på idag, jag klev direkt i kläderna. Ska förbi på stan och hämta upp en av pedagogerna som ska åka med mig. 


Ha en superhärlig fredag. Gör nåt värt av den!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards