Alla inlägg den 4 september 2021

Av maria tafvelin - 4 september 2021 08:53

Lördag morgon. 7 grader och strålande sol. Jag var ju ledig i torsdags och ägnade mig ENBART åt återhämtning, det var superskönt. Igår jobbade jag full dag, och idag åker jag och jobbar kring kl 12. I afton kl 17 kommer ett sällskap om 12 personer som mailade häromveckan och frågade om de fick boka bord och äta middag hos oss, för att fira en 75:åring. Det blir ett lill-genrep i köket och serveringen. I morgon har vi lite drygt 30 inbjudna gäster, och det blir stora genrepet. Den 21:a denna månad, öppnar vi restaurangen "på riktigt"

 


Jag har ju viltväxande grödor på min gård, spikklubba och solros .. ja även nåt annat som jag inte vet vad det är. Solrosorna har börjat blomma :)  

   

Bättre sent än aldrig, sägs det ju :)


Jag har gått morgonrundan, och det blev skogsrundan idag. Har ju varit rätt mycket nedanför Olles där de får springa lösa, men idag var det alltså skogsrundan med koppel på. Alltså, Alice

   

Nä, nu ska jag göra nåt vettigt ett tag :)  Ha en fin lördag. Fyll den med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards