Alla inlägg den 12 maj 2016

Av maria tafvelin - 12 maj 2016 07:05

Dagarna är verkligen fullsmockade nu. Det är massor att tänka på i  jobbet, och att få tag på personal nu till sommarschemat. Idag är det torsdag, och jag önskar att det vore bara tisdag, så att jag hade några dagar till på mig innan det blir helg. I helgen är jag ledig både lördag och söndag, samt måndag. 3 dagar på raken, det känns som semester :)  Sen, från v 24, kommer jag att jobba varje helg, både lördag och söndag, fram till v 33. Men för Mig spelar det ingen roll om jag jobbar vardag eller helg, hundarna bryr sig inte heller vilka dagar vi gör vad :)


6 grader och sol. Ser ut att ska vara sol hela dagen fram tills ikväll då det ska börja regna, sen verkar det ska regna fredag och lördag. Då åker sista snön tror jag :)


Jahapp, i vanlig ordning gjorde jag nåt annat och skrev inte färdigt :)  Kom precis in från morgonpromenaden :)


Jag ska ta och köra lite träning med alla var för sig en stund innan jag åker iväg. Vi hörs sen.

Gomorron


Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards