Alla inlägg den 18 april 2017

Av maria tafvelin - 18 april 2017 07:38

Tisdag morgon. Vaknade kl 4. Somnade om, vaknade kl 5. Somnade om. Kl 6 var det lika bra att vakna på riktigt :)  Då var det strålande sol, klarblå himmel och 10 minusgrader. I skrivande stund är det minus 6, och det kanske hinner stiga ytterligare nån grad innan man ska gå ut. 


Har ni tänkt på en sak - När någon säger: Jag hade inget val, så är det aldrig helt sant. Man har Alltid andra val, oftast flera alternativ att välja mellan, men man försöker naturligtvis ta det alternativ som ger minsta möjliga negativa konsekvenser. Varför jag kom att tänka på det här, var att jag såg en rubrik i tidningen om en som skjutit en björn, för att han inte hade något val. 


Idag ska jag jobba på Fridas, samt ha ett jätteintressant möte på bageriet efter lunch. Det händer många nya, spännande saker :)   Bäst jag sätter lite fart, hänger bort morgonrocken och väcker hundarna. Det är dags att gå ut i solen, fåglarna ropar på oss att vi ska komma ut :)


Ha en riktigt Fin, Värd, dag!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards