Alla inlägg den 4 juni 2020

Av maria tafvelin - 4 juni 2020 04:49

Torsdag morgon. 11grader och dimmigt, ser dock ut att ska klarna upp under förmiddagen. Jag har tänkt åka iväg lite tidigare på jobbet idag. Jag hade ju tänkt fixa köttet igår, som ska vara till festmiddagen i morgon fredag, då en av cheferna går i pension. Nu bar det sig inte bättre än att jag kom ihåg att ta med min sous vide, men glömde zip-påsarna, så jag måste köra köttet idag istället... och för att kunna köra det tillräckligt länge, åker jag tidigare. 


Igår, till lunch, bjöd jag på fläskpannkaka

 

Jag stannade kvar när jag egentligen slutat, för att fixa middag till barnen som slutar nu för att börja förskoleklass, och pedagogerna. Jag tog med stålet och gjorde pizza :)  Det blev uppskattat :)


Oj, nu har jag suttit och läst norran och aftonbladet såpass länge att jag får nog ta och sparka av mig tofflorna, hänga upp  morgonrocken och ta en morgonpromenad. Sitter jag här längre är det helt bortkastat att jag klev upp tidigare ... fniss. Ha en fin torsdag - fyll dagen värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards