Alla inlägg den 2 maj 2019

Av maria tafvelin - 2 maj 2019 05:25

Torsdag morgon. 0 grader och grå himmel. Snö på bilen. Idag börjar jag jobba :)


Igår, efter morgonpromenaden, städade jag bilen. Det pissregnade men det gick rätt så bra ändå. Sedan åkte jag iväg och hämtade ut paketet - en urvalsbana som jag köpt på facebook, och direkt jag kom hem körde jag ett pass

   


Jag dekorerade smörgåstårtan med den nya fyllningen, som vi sedan åt till lunch i inglasningen hos Hannah och Robban. Fyllningen bestod av kycklingröra med stekt bacon, och det blev så otroligt gott!Det blev succé

 

Kände mig trött och inte riktigt hundra, så efter lunchen halvlåg jag i soffan och såg film ett par timmar. Kvällen blev åxå väldigt lugn och jag gick isäng kring 21.30 Kl 5 ringde alarmet, hade varit vaken ett par tre gånger och det kändes helt ok att kliva upp. Hoppas det känns så framöver åxå ... fniss. 


Hundarna ligger kvar uppe i sängen, kaffet är uppdrucket ... nu återstår bara att sparka av tofflorna, hänga upp morgonrocken och ropa att det är dags för morgonpromenad. Eller, jag tror jag slevar i mig frukost före, så hundarna får komma ut precis innan jag ska åka. Eftersom morgonrundan tar ca 45 minuter och jag räknar med att åka hemifrån kring 6.40 så är det bäst jag häller upp min youghurt per omgående. 


Ha en fin torsdag, gör nåt vettigt och värt med dagen


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards