Alla inlägg den 23 oktober 2022

Av maria tafvelin - 23 oktober 2022 09:52

Söndag morgon. 2 grader och soligt. Ser ut att ska varra soligt hela dagen lång :) Sol upp 7.56 och ner 16.45


Så, vad har hänt sedan jag senast skrev? 

I torsdags bjöd jag barnen på fisk

   

På fredagen blev det tacotårta

 

Igår körde jag godissök med hundarna

       

Till middag igår blev det stekt karrékotlett, smashad potatis, kantarellsås och sallad

 

Det var torsdag, fredag och lördag lite kortfattat :)


Igår gjorde jag adressändring och lite sånt där inför flytten. Snart ska jag börja packa... att flytta är ju så sjukt jobbigt... det tar lixom aldrig slut känns det som.. men . Så småningom är det ju klart :)


Idag blir det att fortsätta tvätta, snart är allt i garderoben tvättat. Tror jag ska försöka fixa med de stora krukorna därute i trädgården.... funderar på att låta jorden vara kvar i dem och bara ställa in dem i förrådet på nya stället. 


Jag har varit ute med hundarna, ätit frukost... nu funderar jag på att ringa Pernilla och Hannah och höra deras planer för dagen. "Lillebror" lyser med sin frånvaro, men nu vet vi att om han inte kommit till onsdag, så sätter de igång förlossningen, då är det 14 dagar över tiden. 


Ha en skön söndag! Fyll dagen med nåt värt!


Gomorron

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards