Alla inlägg den 14 juli 2014

Av maria tafvelin - 14 juli 2014 21:58

En del verkar ha fått för sig att jag inte gillar sommaren! Hahahahaha .... vansinnigt !!! Jag älskar sommaren :)  Jag älskar alla årstider. MEN, jag har svårt med VÄRMEN !!!! Jag älskar solen, jag älskar gräset, jag älskar ljumma vindar, men .... jag mår inte bra när det blir varmare än 20 grader typ.  Det är faktiskt inte mer komplicerat och invecklat än så :)  


Ikväll så kom äntligen lite regn. 22 grader och stilla regn. Jag tog varken paraply eller regnkläder när jag gick ut med hundarna. Det var så himla skönt! HOppas att gräsmattan här på gården fick såpass mycket vatten att den orkar bli grön igen .... den har varit mer brun de senaste dagarna. 


Nu ska jag ta en kvällrunda med hundarna innan jag kryper isäng. 


Som sagt, det handlar inte om att Hata. Det finns väldigt många nyanser mellan att älska och att Hata. Tänk på det. 


Gokväll

Presentation


Ny blogg, men det är fortfarande jag. Min blogg handlar om min vardag med jobb och hundar. Låter kanske trist, men det händer grejer varje dag. Jag ventilerar tankar, känslor, samhällsfenomen och annat som intresserar mig. Välkommen!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards